Visa ett inlägg
Gammal 2012-12-03, 11:35   #140
vadokunvot
Medlem
 
Reg.datum: Jul 2005
Ort: Sävsås, Hyltebacken
Inlägg: 422
Standard

Tråkigt men jag tycker att du ska i lugn och ro bygga vidare, så länge du bara har rutten själv så kan du använda vilka objekt du vill och om du sen blir färdig med allt tror jag säker att det finns folk här som mer än gärna hjälper dig att sammanställa en lista på objekten och var man ska hämta dem. För de objekt du använder och har kan andra också ladda hem och kan man ladda hem dem så får man ju använda dem och då borde ju allt bli legitimt, bara de inte följer med i din fil utan att man får ta hem dem separat som med alla andra rutter på RW. Det är ju inte så jobbigt för ruttskaparen utan det är ju den som vill ha rutten som får anstränga sig lite men vill man ha en fin rutt så tycker jag att det är värt att tillbringa en timma på att samla ihop allt man behöver, kan säga att jag tyckte att det var otroligt frustrerande i början när jag kom från MSTS men jag börjar att bli van vid det nu

Så om du känner att du tycker att det är kul att skapa i RW tycker jag inte att du ska ge upp, det ordnar sig alltid på slutet, vi är många här som brinner för RW och hjälper gärna till när vi kan.
__________________
Mange
vadokunvot besöker inte forumet just nu   Svara med citat