Visa ett inlägg
Gammal 2019-02-18, 15:18   #8006
ekankal
Veteran
 
Reg.datum: Jun 2008
Ort: Sundsvall
Inlägg: 4 072
Standard

Stinsen: Tackar, ska se om jag får tag på snubben som har gjort original loket (CIE G 611 Class Green <kuid:342053:26134>, finns på DLS om någon är intresserad) och höra om det går för sej att ladda upp min modifierade ommålning här.
-----------------------------------------------------------------------------------
Dm3: Man tackar å bugar för allt beröm, och kul att höra att bilderna uppskattas av dej .

Jag har pulat med Trainz sen bra precis 10 år sen (började med TRS2006), så man har ju haft tid att öva sej, hehe.
Skämt å sido, jag har faktiskt inte gjort något speciellt för att bli bättre på att bygga i Trainz, men har alltid gillat att kladda (Bengans uttryck för att måla om saker å ting ) på allt möjligt, började med det när man fick sin första egna trampcykel en gång i tiden, och sen har det fortsatt med allt möjligt mellan himmel å jord, bland annat att måla om grejor och texturera landskap i Trainz.

Idag så använder jag mestadels senaste versionen av Trainz = TRS19, men till och från även föregående vers= TANE.

Och några "photoshopningar" eller andra trix använder jag aldrig på mina screenshots, dom är helt oredigerade (ingen sport om man ska fuska till det, tycker jag, hehe).

-----------------------------------------------------------------------------------






__________________
Ekan
ekankal besöker inte forumet just nu   Svara med citat