Visa ett inlägg
Gammal 2013-09-20, 01:25   #6
vfp420b
Månadens bild - Aug 2005
 
Reg.datum: Sep 2002
Ort: Mariannelund, Sweden.
Inlägg: 1 342
Skicka ett meddelande via ICQ till vfp420b Skicka ett meddelande via MSN till vfp420b Skicka ett meddelande via Skype™ till vfp420b
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av ekankal Visa inlägg
Har du uppdaterat ditt 2006 med SP1??
Om du hade gjort det med den version som du byggde orginalrutten i, och inte gjort det nu, kan det KANSKE ha något med det att göra.

Vilken version av Windows du använder har ingen betydelse, isåfall skulle ju inte rutter som t.ex är byggda i Win XP som finns på DLS fungera för låt säga alla användare som har Win7 i dag, och så är ju inte fallet.

Citat:
Ursprungligen postat av vfp420b Visa inlägg
Det första där var ett mycket bra tips! Jag har inte vad jag vet uppdaterat med SP1 på denna dator, för jag har haft spelet installerat länge, men inte spelat det bara och tror inte jag uppdaterade när jag installerade detta. Kan ju pröva med det och se om det fungerar eller inte.

Som det är nu har jag Trainz version 2.6 (Build 3092), om det har någon betydelse.
Fast när jag nu kollar så har jag ju 2.6 Build 3092 installerat på båda datorerna och det är väl SP1 om jag har förstått det hela rätt, så det kan gissningsvis inte vara problemet isåfall?
__________________
M.V.H Tobias
år 2014!
------------------------
Kolla gärna in på min lilla sida med järnvägsbilder och en del reportage.
http://tobbebilder.from.eksjo.com/
vfp420b besöker inte forumet just nu   Svara med citat