Visa ett inlägg
Gammal 2003-06-18, 11:15   #1
Kvarne
Medlem
 
Reg.datum: Aug 2001
Ort: STHLM, , Sweden.
Inlägg: 1 462
Skicka ett meddelande via ICQ till Kvarne Skicka ett meddelande via MSN till Kvarne
Standard Forumet som växlade in på fel spår och spåra ur

E-buzz! Svenska 3d-Tågs Forum.

Jag kan bara inte förstå vad som har hänt med detta forum...det går inte att få in...

Från början diggade jag det här forumet. Det var ett bra och roligt forum. Nu...nått år senare...har det gått åt fanders...

Folk på detta forum beter sig extremt omoget här. Detta forum har fallit tillbaka från att ha varit ett mycket bra forum till ett forum för dagisbarn och sandlådan.

Folk som provocerar, skriver rena j-la skitinläggen och beter sig som om de fastnat på dagisnivån. Här blir man tydligen påhoppad om man skriver något som inte uppskattas.

Ta min tråd angående att bevara H25 1191. Den har totalt spårat ur på grund av att nivån här inte är särskilt mogen.
Om man inte gillar att man bevarar en buss så SKRIV FÖR I HÄRJEDALEN inte i tråden! Ignorera den. Fatta!

Jag skapade en exakt likadan tråd(H25 1191) på Swetramway-forumet och på Buss-snack, där har jag inte alls fått samma svar som jag fått här. Här har jag bara möts av skit, det har jag inte gjort där.
Ingen tycker det är något med att en 16åring vill bevara/få in pengar till en buss.

Den enda anledningen jag kan finna är att på SS-forum och Buss-snack är folk vuxna, eller de beter sig i alla fall som vuxna. De har mognat!

Men här har man tydligen inte det. Jag vill se ett stopp på denna pajkastning och sandlådenivå här. Det är synd att e-buzz har försjunkit så djupt!

Sedan ser jag också allvarligt på att Admin inte kan se när en medlem skriver något för att provocera/med ironi och att Admin inte reagerar så snabbt när ett inlägg som postats inte tillför tråden något.

Om det inte sker en förändring snart så sticker jag, och ja det kanske inte är någon som kommer sakna mig men jag tycker att det är allvarligt när en medlem tvingas gå för att det är olidligt.

Nej se till att förbättra nivån och se till att Admin agerar snabbare när något som inte hör hemma på forum inträffar.

[xx(][:0][:X]



Mvh: Kvarne
------------------

6666 *Stockholms Sexigaste buss*
(Scania CR112 H10)
Kvarne besöker inte forumet just nu