Visa ett inlägg
Gammal 2020-04-27, 15:59   #35
blomsson
Medlem
 
Reg.datum: Jul 2011
Ort: Vingåker
Inlägg: 343
Standard

Nu hade jag förberett mängder med bilder för att förevisa hur det såg ut hos mig, men jag tänker inte visa de just nu, bara om det behövs senare!

Jag laddade ner luftledningspaketen till en T:ANE version som jag använder för att testa mina objekt innan släpp och där de inte finns installerade och jag fick samma problem.
Lösningen, hos mig är väl bäst att skriva, var ganska enkel men dock inte tydlig.

I kontext-menyn finns kommandot "Download", välj den och efter avslutad nedladdning kommer ikonen att uppdateras och samtliga objekt som är beroende av ikonen kommer att vara felfria, om det inte är något mer som saknas eller är trasigt förstås!

IconSTW finns från två "tillverkare" kuid 41462 -> chakzOr som är den som nämns ovan men även från kuid 36713 -> emges, som har dependencies mot några U-loks varianter och skyddsportalerna till STL:s vägskydd.

Jag använder T:ANE Sp4 så kan ju finnas skillnader mot TRS19.

mvh
Håkan
__________________
Fd. signalreparatör på Banverket. Sjukpensionär bla pga Aspergers syndrom.
Använder numera T:ANE på en iMac (Retina, 27", -15), 24GB, OSX Sierra 10.12.6 (25/9-17)
Hemsida för nedladdning av mina objekt: https://blomsson4073.se/index.html

Senast redigerad av blomsson den 2020-04-27 klockan 16:07. Anledning: Info om IconSTW
blomsson besöker forumet just nu   Svara med citat