Visa ett inlägg
Gammal 2014-12-06, 23:19   #453
ADDE
Medlem
 
Reg.datum: Feb 2012
Ort: Södermalm
Inlägg: 1 361
Skicka ett meddelande via MSN till ADDE Skicka ett meddelande via Skype™ till ADDE
Standard

Tror inte fönster eller helskärm spelar roll, tänkte mera att rutan "railworks.exe svarar inte" inte dök upp i helskärmsläge...

Jag har NE, Jönköpingsbanan och nu Trollhättan. När jag körde var det inga problem att komma åt rutten genom editor-läge och sedan play den vägen.
Försökte jag komma direkt in till rutten så kraschar simulatorn för mig.
Det har hänt att simulatorn kan krascha i QD för mig när jag använder ett tåg till en rutt tåget inte finns i som standard, speciellt när jag har kört i en annan rutt tidigare... ska försöka nå Trollhättan direkt ikväll och se hur det blir...

Jag har NE och Jönköpingsbanan. NE har jag problem med till å från, Jönköpingsbanan har jag inte haft några problem med.

(Men det största problemet jag får är dubbeldäckarens manövervagn, som ingår i ME146. både orginalvagnen och alla dessa repaints, både DSB och DB kraschar för mig i editorläge... sjukt irreterande. även BR146 var förr problematisk, men den verkar funka nu... men det är en annan historia det.)

EDIT: Can't load vehicle: Sgmns-W_w_SECU

EDIT2: Free roams verkar krascha för mig om jag laddar in dem vanlig väg. annars verkar det gå bra.
__________________
Mvh SummerADDE

Alla mina projekt till Train Simulator Classic är nedlagda. Jag kommer härmed fokusera på att skapa rutter och innehåll till Train Sim World i fortsättningen.

Senast redigerad av ADDE den 2014-12-06 klockan 23:40.
ADDE besöker inte forumet just nu   Svara med citat