Visa ett inlägg
Gammal 2011-08-27, 02:25   #2
ocvn
Medlem
 
Reg.datum: Apr 2010
Ort: Kongeriket Norge
Inlägg: 226
Smile

Denne guiden som jeg lagde i 3dtog.com burde fungere. men bilde 4, 5, og 6 på 3dtog.com kan du bytte ut med bildene under

3dtog.com - Guide

For å plassere ut lok og vigner, må en inn i "World Edtitoren" i den ønskede ruten, NEC hvis det er det du ønsker I ruten du vil bruke Rc-loket, vil nok helt sikkert mulighetene for å plassere inn ett eget lok "avstengt". Da vil Linear Object tools og Scenario tools være grå, slik en ser på bilde 1. Derfor må du låse opp muligheten til det, ved å trykke på hengelåsen som er plassert helt nede i høyre hjørne i World Editor ved siden av "play-button".

Når du har låst opp går du inn i scenario tools (merket 1 med pil på bilde 2), også trykker du på Object Set Filter (merket 2 med pil på bilde 2), og da vil det komme en ramme på høyre side av skjermen som ser slik ut som på bilde 3

I den rammen trykker du på pil ned, og blar nedover til du finner "sweden", der kommer det et alternativ som heter "railvehicles", og den huker du av på slik som du ser i guiden på 3dtog.com

Bilde 5:
Da trykker du på knappen som heter engines & tenders og blar ned til du finner ditt Rc-lok og plasserer det på skinnene

men jeg er litt usikker på om Rc-loket vil gå ihopes med Amfleet vognene med tanke på kobbelene... men jeg tror det er bare å gå inn på instillinger/options og huka av på at det skal fungere
Bifogade bilder
Filtyp: jpg 7.jpg (24.1 KB, 741 visningar)
Filtyp: jpg 4.jpg (75.0 KB, 737 visningar)
Filtyp: jpg 5.jpg (14.2 KB, 732 visningar)
Filtyp: jpg 6.jpg (75.5 KB, 739 visningar)
__________________
ocvn
ocvn besöker inte forumet just nu   Svara med citat