Visa ett inlägg
Gammal 2018-06-02, 09:02   #11
Marcus Gustavsson
Tidigare v10
 
Reg.datum: Nov 2005
Ort: Halmstad
Inlägg: 2 513
Standard

Jag känner spontant att jag mest känner mig besviken för att dom inkluderar PC som en del av detta stora avslöjande, för simulatorn har ju funnits till PC ett bra tag nu.
Men jag känner inte alls lika starkt kring detta som många av er andra tycks göra, för DTG har hela tiden varit tydliga med att det kommer att komma till konsol med, men det är verkligen inte gjort i en handvändning att föra över något till konsol.

Nu när det är färdigt till konsol och kommer att släppas dit, finns den färdiga basen för dom att utveckla verktyg och MP som kommer att passa alla spelets utgåvor, utan att man behöver sitta och göra om jobbet flera gånger.

Nu har DTG den grund dom behöver för att utveckla verktyg för tredjehandsutvecklare, så att det dom gör kommer kunna portas ut även till konsolerna.
Och nu har dom även möjlighet att bygga upp en fungerande multiplayer, som rent utav kommer att fungera mellan dator och konsol, vilket i realiteten gör multiplayern bättre för dom som så önskar att ta del utav den.
Marcus Gustavsson besöker inte forumet just nu   Svara med citat