Visa ett inlägg
Gammal 2019-03-16, 20:25   #8
Mazz
Hedersmedlem
 
Reg.datum: Sep 2001
Ort: Vendelsö
Inlägg: 4 500
Standard

Jag kan bara tala för mig själv såklart, men för mig så är det svenskt och inget annat än svenskt som gäller. Så, de objekt jag har gett ut tidigare är ju såklart meningen att dom ska ut i TSW oxå. Och beroende på hur många som skapar svenskt till TSW, så lär jag väl bli påverkad av vad jag riktar in mig på. Hela svenska signalsystemet har jag ju detaljrika modeller för, men tar nån annan ut det i TSW så siktar jag på andra saker.

Stationshus och godsmagasin är ju nödvändiga, har underlag på ett antal förutom de jag släppt redan.

Fordon ja, ja de jag släppt såklart och vad tiden räcker till för att bygga nytt. Men, jag har ju historisk agenda, då jag tycker järnvägen var mycket intressantare då, så några Reginor och liknande kommer inte från mig.

Ny simulator och oj oj avancerat... Behöver väl nödvändigtvis inte bli svårare att få ut grejjer för det? Höll på o säga att det är svårt att slå TS2019 i det avseendet... Jag hoppas definitivt på en helt annan nivå av dokumentation och förhoppningsvis god nytta av att det är UE, då finns det massor av know-how redan att nosa upp. Bygga landskap svårare än TS2019? Varför skulle det vara det? Det kanske till och med är tvärtom, lättare... det finns ju ett egensyfte att editorn är lätt att jobba med, så att faktorn som gör det mer omfattande är att allt blir mer detaljerat... jag har för mig Matt tangerat det i nån PR-film.

Nåja, just nu är det mesta spekulativt innan vi fått grepp på grejjerna, men roligt ska det bli...
__________________
/Mazz

www.banbyggarna.se ... ... ... www.nbvj.se
Mazz besöker inte forumet just nu   Svara med citat