Visa ett inlägg
Gammal 2004-05-29, 12:53   #8
Pierre
Hedersmedlem
 
Reg.datum: Aug 2001
Ort: Sundsvall, Sweden.
Inlägg: 6 911
Standard

Jag vet inte vad ni tjänar på Svenska Tåg skivan och vart det går....och det har ni heller ingen skyldighet att redovisa för mig!

Att höra att förtjänsten av försäljningen går till att hålla detta forum m.m. öppet, har jag inget emot. Det är ju kanonbra!!!! Jag har heller ingenting emot att ni uppmuntrar till att köpa Trainz och/eller Svenska Tåg.

Men att undanhålla information om andra simulatorer, för att folk (som är i valet och kvalet) ska välja Trainz är fult. Det var det jag reagera på!

Sen blir man ju automatiskt partisk om man inblandad i payware för en tåg-simulator, eller????? Även om nu förtjänsten går till ett bra ändamål....

Jag tycker (skriver: jag tycker) att Putte ska vänta tills dom nya simulatorerna kommer. Inte kasta ut 500 nu, för att få lägga ut 500 igen "snart". Om du (Putte) vill ha en simulator på en gång rekommenderar jag MSTS eller första Trainz, som man kan få till ett bra/vettigt pris.

Visst, senaste Trainz har såklart dom senaste finesserna, men då kan det bli som jag skrev ovan (500 nu och 500 "snart" igen). Men har du råd, så slå till!

Om jag inte haft en av simulatorerna nu, hade jag spelat BVE, tills dom nya släpps.




http://pirpen.cjb.net/
Pierre besöker inte forumet just nu   Svara med citat