Visa ett inlägg
Gammal 2017-02-27, 18:22   #3
Marcus Gustavsson
Tidigare v10
 
Reg.datum: Nov 2005
Ort: Halmstad
Inlägg: 2 513
Standard

Jag kommer helhjärtat utveckla fordon till TSW, begränsningarna i UE4, är långt mycket rimligare att jobba mot som modellbyggare, om man vill ha ett riktigt bra resultat.
Dessutom så har programvaran jag bygger i, specialanpassats för UE i den utgåvan jag använder.

Jag har redan påbörjat mitt första projekt mot TSW, och hittills är det långt mycket snyggare än vad något av mina tidigare projekt har varit.
Och det är för att TSW klarar av att hantera mer detaljerade modeller.

Sedan finns det även ett större utrymme för att implementera roliga funktioner i fordonen, då man nu faktiskt kan utnyttja dom på ett helt annat sätt. Man är inte låst till en position, utan man kan fritt röra sig i hytten och runt loket.

Personligen så kände jag mig oerhört inspirerad att bygga för TSW efter att ha testat betan.
Nu kan jag faktiskt bygga modeller på det sättet jag vill bygga dom, utan att spelet ska frysa och lagga.

Med TSW så kommer vi som bygger modeller, ha en mycket större möjlighet att göra oehört realistiska lok och vagnar.
Vi kan nu bygga modeller som motsvarar AAA titlars objekt, i detaljnivån.

För mig så är det helt andra frågeställningar som snurrar i mitt huvud, som jag måste fundera på, före jag släpper några modeller för TSW.

Men för mig så råder det inga tvivel om att det kommer att komma både lok och vagnar till TSW, och förhoppningsvis några långa rutter med varierande körning. Som förhoppningsvis når upp till den nivån som UE4 erbjuder.
Marcus Gustavsson besöker inte forumet just nu   Svara med citat