Ämne: Its paytime.
Visa ett inlägg
Gammal 2005-09-20, 00:06   #17
Fredrik
Admin & STW-member
 
Reg.datum: Aug 2001
Ort: , , Sweden.
Inlägg: 5 814
Standard

Hawk:

Du kan om du vill surfa runt här (http://www.e-buzz.net/portal/dl.asp) så märker du hur segt det går. Så segt skulle forumet fortfarande vara om inte folk sponsrat till en server.

Jag ville dock inte stå och ta emot upp emot 4000 kr utan att ge något tillbaka (läs visa uppskattning). Därför skapade jag en sida där jag talar om vilka det är som sponsrat och sett till vi fick ett forum som fungerade och samtidigt tackar jag dessa personer.

Att vänta 30-60 sek på att en sida ska ladda är inte ett fungerande forum vilket på sikt hade lett till att folk tröttnat och inte brytt sig att gå in på forumet. Du kanske anser att det hade varit ett bättre alternativ?

Det handlar inte ett skit om att köpa sig en titel utan det handlar om att jag vill visa uppskattning för de som verkligen brydde sig när det krisade! En del bidrog med stora summor och andra med mindre. Det viktiga var att folk verkligen brydde sig. Det är tråkigt om du inte tycker att servern är till någon nytta och att folk fått köpa sig en titel.


Pursche:

Jag ska försöka få tag i HP som antagligen har lite koll på hur det ligger till.
Då han ringde mig för några månader sedan fick jag uppfattning att den leverantören som hostade siten inte höll sina åtaganden och i stort sett beordrade Banbyggarna att flytta sina filer.


Micke321 är väl också en som tidigare iaf haft en del ansvar gällande ftp?
__________________
Fredrik
Din lokala fotograf - www.brightphoto.se

Senast redigerad av Fredrik den 2005-09-20 klockan 00:22.
Fredrik besöker inte forumet just nu   Svara med citat