Visa ett inlägg
Gammal 2015-11-24, 23:45   #33
jorgen3
Medlem
 
Reg.datum: Mar 2007
Ort: sundsvall
Inlägg: 524
Standard

Blir inte klok på Crosstie Studios.
I mars så lanserade de hemsidan att du skulle utveckla en ny tågsimulator.
De lär väl ha hållit på en stund gissar jag innan lanseringen.
I April kom forumet. I början så kom mycket bilder och mycket skrivande från Crosstie utvecklare.

Men i Juni hände något. Det var bara Mike som skrev vidare och inga bilder har släppts sedan Juni, men en liten enkel video på koppelrörelser.
I deras forum har de screenshots. Men eftersom det inte har varit några bilder så har de skrivits om allt möjligt där.
I dagarna så låstes tråden eftersom Mike ansåg att vi som skrivit där inte hade läst hans text tillräckligt noga.

Han själv har skrivet minst 5 gångar att snart kommer det bilder, Det skrev han i Augusti September oktober. Men inga bilder kommer och då blir man lite less. Han pratade i radio intervju att han tyckte att commity var viktigt men i deras eget forum så berättar de inget vad de tycker om förslag eller annat som går in där.

Har varit med från början då Microsoft utvecklade Trainsimulator och sedan Railworks och Trainz. Vad jag kommer på så har alla givit oss bilder så att intresset hålls på topp tills lanseringen. Skulle jag utveckla en simulator så skulle man väl göra så mycket reklam för den innan man släpper produkten.

Varför vill inte Crosstie göra så?. Vill de hålla det hemligt för att då plötsligt släppa demon. Antingen blir vi stormförälskade eller så blir vi grymt besvikna.

Vill man vara lite konspiratorisk så går det inte så bra för dem och att jobbet har stannat av. Men läser man det Mike skriver så håller utvecklingen på med script och annat. Men vi har inga andra bevis än Mikes ord här.
Men jag tror fortfarande på dem men när de släpper Demon det är det skrivet i stjärnorna, kanske till jul eller julen 2018....
jorgen3 besöker inte forumet just nu   Svara med citat