Ämne: Motorvagn X16
Visa ett inlägg
Gammal 2014-02-05, 09:43   #7
ADDE
Medlem
 
Reg.datum: Feb 2012
Ort: Södermalm
Inlägg: 1 361
Skicka ett meddelande via MSN till ADDE Skicka ett meddelande via Skype™ till ADDE
Standard

Tack för den fina motorvagnen! Den är lätt att gasa på, ungefär som en tunnelbanevagn eller bättre. Inte lika lätt att bromsa dock.

Jag hade gjort en tåguppsättning med X16+Y6+(omvänd)X16 där jag har markerat Y6:an "Trasig" (för att den ska agera släpvagn), då när jag skiftar från hyttläge till annat läge, och tillbaka till hyttläge, så hamnar jag i B-Hytten på den andra X16-motorvagnen, och måste byta tillbaka hela tiden. Jag vet itne om felet uppstår i andra tågsättskombinationer med flera X16-enheter inblandade...

Dessutom stör jag mig enormt mycket på att motorvagnen bara låter som en släpvagn, bättre ljuduppsättning, som t.ex. Class 321 eller andra äldre brittiska motorvagnar, skulle passa in här! eller åtminstånde Free-ware-ljud, som de EMUs som ingår i UKTS Freeware pack!

Dessutom lite animationsbuggar på dörrarna, Den första vagnen: inga problem, men resten, de loopar öppningar/stägningar på båda sidorna... Sedan blri jag fundersam på vart folk egentligen kliver av, om det är på insidan på vagnen, och går igenom väggar osv.

-Det enda som jag gilalr är det faktum att vi äntligen har en till elektrisk motorvagn! Ett stort tack för din insats so far, basse
__________________
Mvh SummerADDE

Alla mina projekt till Train Simulator Classic är nedlagda. Jag kommer härmed fokusera på att skapa rutter och innehåll till Train Sim World i fortsättningen.
ADDE besöker inte forumet just nu   Svara med citat