Visa ett inlägg
Gammal 2012-05-02, 20:28   #43
Bengan
Hjälpsamfotograf & Hedersmedlem
 
Reg.datum: Aug 2001
Ort: Huddinge, Sweden.
Inlägg: 6 363
Standard

Han med Akalla på min matrast idag. Provade med lite andra inställningar på kameran och tycker att dagens bilder är lite bättre än föregående, men kan inte påstå, att dessa är så himla mycket bättre. Vill inte gärna, springa runt och fota med blixten nere i tunnelbanan. Dels för alla trafikanters skulle + att jag tycker, att blixten lurar en på utseendet.

Tog även några nya kort från Hallonbergen + att jag har ritat några skisser på stationerna och hur jag har gått, för att du ska få en något sånär uppfattning om, var dom olika konstverken sitter.

Finns här på Dropboxen.

http://dl.dropbox.com/u/24531880/Aka..._2_Skisser.rar

Men nu är det slut på utrymme i min Dropbox, så jag kan inte fylla på med mer. Förräns jag vet, att du har tankat hem det hela. Så att jag kan tömma och radera.

Sen undrar jag. Vad håller ni på med. Alla ni som skriker efter tunnelbanan och bor i Stockholms-trakten. Kan ni inte bygga, så ta då istället och hjälp till med att fotografera av tunnelbane-stationerna i er närhet. För jag har ingen möjlighet, att beta av 100 stationer eller förväntar ni er. Att få allt serverat på silverfat och köra lite tunnelbana, utan att göra eller bidra med något???

Nä, ut och fota lite nu och hjälp Lennart med en massa material.
__________________
Bengan
Bengan besöker inte forumet just nu   Svara med citat