Visa ett inlägg
Gammal 2017-08-15, 02:20   #63
benkegbg
Medlem
 
Reg.datum: Feb 2005
Ort: Fort McMurray, Alberta, CANADA
Inlägg: 1 382
Standard

Tack Bengan. Jag förstår din fråga, och svaret är nej. Jag har bara två lager just nu och kolgruvan borde finnas i Routelagret.
På bilden skulle kolgruvan ligga där borta i bakgrunden. Bara namnet på objektet finns kvar, på minimappen. Den röda linjen är ett osynligt spår som finns kvar sedan ett tidigare besök av spöket. Då blev en bit av rälsen plötsligt ett "invisible rail". Går inte att radera eller flytta eller påverka på något sätt.

Jag har lagt ny räls och struntar i objektet som får ligga kvar. Det är ju ändå osynligt.

På andra ställen där rälsen blivit utbytt till annan asset så har jag höjt marken och byggt över så spåret/objektet har hamnat under mark. Helt enkelt begravt det. Vid ett ställe blev rälsen utbytt till en väg med bilar. Fick med andra ord höja marken rätt kraftigt för att också gräva ner biltrafiken.

Enligt ett tips från Nisse Blid så har jag raderat dubbletter av sessioner och router med samma namn, för att förhindra eventuell konflikt i scripten. Bara en session och en route finns kvar för Bensland.
Bifogade bilder
Filtyp: jpg Invisible coal mine2.jpg (170.9 KB, 169 visningar)
__________________
Benkegbg
Är president i Bensland. Ett land där ALLA älskar att åka tåg.
benkegbg besöker inte forumet just nu   Svara med citat