Visa ett inlägg
Gammal 2020-09-23, 01:03   #2279
Dson
Medlem
 
Reg.datum: Jul 2002
Ort: Morgongåva, Uppland, Sweden
Inlägg: 2 767
Skicka ett meddelande via MSN till Dson
Standard

Delar med mig av lite bilder från senaste tiden. Bilderna är endast beskurna. Inga filter eller något, med andra ord, mer än att jag använder mig av RW Enhancer. Sen är det inte originalversioner av rutterna, utan alla är uppdaterade. Alla uppdateringar har jag hittat hos våra tyska vänner på Rail-Sim.de, de kräver dock ofta en hel del payware och freeware. Men när man får in allt är det helt otroligt fint. Viel Spaß!

I datorn sitter följande
  • CPU: Intel Core i5 9600KF @ 4.4 Ghz
  • GPU: GeForce GTX1660
  • RAM: 2x16 GB DDR4-minne.
TS21_Br401_FFHS_1.jpg
Ett ICE1 på väg över Riedbahn någonstans mellan Frankfurt och Mannheim. Rutt: Frankfurt High Speed, dock något uppgraderad.
TS21_Br442_KoTr1.jpg
En Talent2 som RB81 någonstans mellan Koblenz och Bullay.
TS21_Br429SWX_Bullay_1.jpg
En mult Flirt 3 stannar till i Bullay som RE1 från Koblenz. Första halvan går till Mannheim, den bakre till Luxemburg.
TS21_Br442_KoTr3.jpg
En "Quitschie", en Br 425 (Denna modell är TSG's) som RB81 stannar till vid en av Moseldalens alla småbyar på väg mot Koblenz.
De senaste tre bilderna är från samma rutt; "Durch Moseltal Reloaded", en uppdaterad version av rutten Koblenz - Trier alltså.



Sista bilden, Metrans 386 031 stannar till i Brohl med ett containertåg på väg mot Köln. Rutt: Köln - Koblenz v2.


Också en liten bonusbild på hur jag styr mina motorvagnar:


En kombinerad broms/pådrag-spak med tillhörande knappsats för det tyska säkerhetssystemet PZB. Inköpt från StillerTec i Österrike för drygt 400 euro.
__________________
På internet kommunicerar vi med tecken. Om du stavar och skriver som en idiot kommer du också att bli behandlad som en.
Dson besöker inte forumet just nu   Svara med citat