Visa ett inlägg
Gammal 2019-03-01, 21:37   #23
Mazz
Hedersmedlem
 
Reg.datum: Sep 2001
Ort: Vendelsö
Inlägg: 4 500
Standard

Nu är material lämnat angående invigningshelgen till NBVJ:s medlemstidning Förstlingen, som går i tryck om någon vecka...


Så, det är nu absolut inga tveksamheter att detta blir av!!


Idag har vi även haft ett informellt möte med Nora kommun, Örebron Region samt länsstyrelsen, där vi övergripande beskriver vår verksamhet till dessa då det är mycket viktigt att goda relationer med dessa. I det mötet informerade jag även om vår invigningshelg och att den kommer att innehålla visning av tågsimulatorer i Järle. Detta väckte mycket positiv uppmärksamhet bland deltagarna kan jag lova, blev själv förvånad!


Det börjar finnas goda förutsättningar nu för att detta ska kunna nå ut bra.


I den här tidsperioden kommer det även att vara känt en annan händelse i Nora som inträffar senare i sommar som kommer bli uppmärksammat nationellt, vilket jag räknar med även ska gynna intresset för invigningshelgen. Ja, det är TV-inspelning på gång igen i Nora...



Liten förfrågan igen då till er... Trainz? Ingen som vill presentera det?
Och... Screenshots? Hade varit kalas att kunna skickat med en TS-bild i Förstlingen, men inga bidrag än från er... Hoppas på att vi kan ha till nästa nummer av Förstlingen kanske, samt för påannonsering som snart drar igång.
__________________
/Mazz

www.banbyggarna.se ... ... ... www.nbvj.se
Mazz besöker inte forumet just nu   Svara med citat