Visa ett inlägg
Gammal 2019-01-31, 19:40   #1
Mazz
Hedersmedlem
 
Reg.datum: Sep 2001
Ort: Vendelsö
Inlägg: 4 500
Standard Screenshots för TS-exponering 15-16 juni i Järle

Många fina bilder finns ju i våra screenshots-forum men i den här tråden skulle jag önska mig bilder från alla våra olika simulatorer, som jag har er tillåtelse att använda i samband med marknadsföringen i olika typer av media.

Vi vänder ju oss till "vanligt teknikintresserat folk" såväl som TS-nyfikna allmänt samt självklart oss redan vigda, så några inriktningar och tips kan vara bilder som ser så verklighetstrogna ut som möjligt, såväl som illustrerar bra saker man vill lyfta fram med just den simulatorn. Annars fritt fram, modernt/historiskt etc etc. Vad vill Du lyfta fram med tågsimulatorhobbyn?

Så när du postar ett bidrag i denna tråd, medger du samtidigt att vi (NBVJ, Nora Bergslags Veteran-Jernväg) får använda bilden i vår marknadsföring för TS-event i NBVJ regi.

Om du postar en nedskalad bild, så tar jag gärna del av ett oförminskat "original" i så fall.

Vi, NBVJ, förbehåller oss rätten att välja fritt bland bidragen välja vilka som publiceras. Hobbyn ska lyftas fram, så vi kommer medvetet försöka göra så att de olika simulatorerna exponeras likvärdigt så gott det går.

Skulle det bli många bidrag i tråden, kan vi ju alltid skapa en omröstning och vinnaren har garanti på exponering.
__________________
/Mazz

www.banbyggarna.se ... ... ... www.nbvj.se
Mazz besöker inte forumet just nu  
Svara med citat