Visa ett inlägg
Gammal 2020-04-25, 16:20   #1
ADDE
Medlem
 
Reg.datum: Feb 2012
Ort: Södermalm
Inlägg: 1 361
Skicka ett meddelande via MSN till ADDE Skicka ett meddelande via Skype™ till ADDE
Standard SummerADDEs Tågmoddar

Blir en generell tråd där jag visar upp att jag moddar tåg!

Vi har mycket freeware som är inkomplett, och bl.a. använder br101-hytt och ljud som inte alls stämmer överens med verkligheten, samt en massa andra problem!

Just nu har jag fixat så Hector Rail-repainten av Taurus (HC 242) fungerar igen! En manual ingår men behöver översättas till Tyska, Danska och Norska. Betasläpp finns i SBBs discord för den som är otålig.

Annars jobbar jag med att TRAXX-paketet från Aminicreni.net får förarhytt, ljud och annat från DTGs MRCE BR185. Hitills är jag klar med de nordiska loken, men tänker fixa resten i baspaketet + de repaints som TrainworX har gjort! (Rush Rail och GC i vädrad och nedsnöad skick). Även Green Cargo Br har jag tänkt att ta med.
- Men de kommer ha ett fel! Pantografen reser sig inte hela vägen upp. Jag vet inte varför och tänker inte patcha det. Detta för att i frramtiden släppa en variant som använder sig av VirtualRailroads hytt, ljud och annat, när jag väl har köpt det.
Bifogade bilder
Filtyp: jpg 20200424025725_1.jpg (251.6 KB, 115 visningar)
Filtyp: jpg 20200425155413_1.jpg (211.2 KB, 116 visningar)
__________________
Mvh SummerADDE

Alla mina projekt till Train Simulator Classic är nedlagda. Jag kommer härmed fokusera på att skapa rutter och innehåll till Train Sim World i fortsättningen.
ADDE besöker inte forumet just nu  
Svara med citat