Visa ett inlägg
Gammal 2021-03-04, 16:25   #323
Rogge
Medlem
 
Reg.datum: Aug 2001
Ort: Sweden
Inlägg: 1 427
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Dson Visa inlägg
Det verkar finnas ett intresse även utanför Sverige nu när Malmbanan har släppts att köpa Rc-loket, framförallt i Tyskland har intresset ökat efter vad jag har sett på det tyska forumet Rail-Sim.de. Finns det någon möjlighet att lägga ut loket till försäljning även utanför forumet på något sätt?
Personligen tycker jag att man borde lägga ut den för gratis nedladdning så att alla kan ladda ner den utan problem år 2021.

Modellen är från 2009 och alla kostnader är betalda. Intresset från ansvarig att underlätta betalning har aldrig funnits vilket synts av alla som år efter år har problem. Ansvarig har inte heller översatt något och gjort det enkelt för John Doe att köpa det då John Doe inte kan svenska.

Släpp modellen så vem som helst kan ladda ner den och var glada och stolta över att folk vill använda den så här många år efter att den släpptes. Jag köpte modellen när den kom men har inga problem med att den skulle vara gratis nu.

Samt, 45 Mb var stooooort år 2009 men idag behöver inte modellen bestå av 4 st separata filer. En (1) fil räcker. Flytta filen till en snabbare server, så att 45 Mb går snabbare att ladda ner än det gör idag. Någons OneDrive eller DropBox duger bra.
__________________

Mvh, Roger

Senast redigerad av Rogge den 2021-03-04 klockan 16:46.
Rogge besöker inte forumet just nu   Svara med citat