Visa ett inlägg
Gammal 2006-09-15, 17:28   #14
Håmacon
Medlem
 
Reg.datum: Mar 2005
Ort: Tösse, , Sweden.
Inlägg: 453
Standard

Jodå, Mazz det var nog trots allt med glimten i ögat även om du kanske inte såg den.

Jag tycker inte att det skall vara nödvändigt att hela tiden sätta ut olika ansiktsuttryck med de lustiga markörer som finns att tillgå, eftersom jag räknat med att de allra flesta kan ta en liten släng utan att bli alltför för ledsna i vilket fall som helst.

Jag är nu än gång för alla en person som är rätt frispråkig, både verbalt och i skrift, och de flesta jag känner klarar av det eftersom jag tål minst lika mycket själv. Visst kan man se till aldrig någonsin orsaka att någon sitter och blir ledsen, men det skulle innebära att man lätt hamnar i disskussioner typ:

Jag tycker som du! Jaså tycker du SÅ? Ja, men då tycker jag nog det också, huvudsaken är att vi alltid tycker precis lika... alltid... Suck...

För säkerhets skull vill jag poängtera att jag verkligen har full respekt för alla duktiga MSTS:are och även programmet som sådant, även om jag personligen inte trivdes med det, men om du tittar lite tillbaka i liknande trådar som denna så anser i alla fall jag att väldigt många, dock inte du, har slängt ganska mycket skit om Trainz: Leksakssimulator, MJ- känsla, orealistist osv. osv.

Jag kände kanske ett litet behov av att balansera det kontot lite grand.

Ha en bra helg Mazz, det tänker jag ha!

Håkan
__________________
Lev idag! I morgon kan det vara för sent!
Håmacon besöker inte forumet just nu   Svara med citat