Visa ett inlägg
Gammal 2007-10-11, 09:33   #13
Mazz
Hedersmedlem
 
Reg.datum: Sep 2001
Ort: Vendelsö
Inlägg: 4 500
Standard

Fast, om man får inflika utan att för den skull bli tagen för säljare av RailSim...

Nu när spelet är rykande nytt och det är mååånga år sedan det kom nått riktigt nytt...

Är det inte så att vi undermedvetet eller helt medvetet letar brister i första hand, samt har ganska högt ställda förväntningar?

Jag har ju lagt MSTS på hyllan och jag har trots de hittade negativa sakerna ännu mindre lust att ta upp MSTS igen nu när man använt Rail Simulator, dessutom på en relativt mager dator. När jag tittar på de positiva sakerna är det definitivt WOW-känsla...

För många år sedan, lärde jag mig att glädjas och njuta av de positiva sakerna i ett system, snarare än att irritera mig på de negativa. Detta mot bakgrund att alla system på något sätt har nått negativt i sig... Då handlade det om att jobba med elektronik-CAD-system.

Luftledning och sådana saker tycker jag också är riktigt trist, än värre med osmidiga saker vad gäller spara o radera rutt etc, däremot saker som är fel gjorda i lok eller annat contents bryr jag mig inte ett dugg om, eftersom det är inget jag på sikt kommer använda. Det stora eld-dopet för Rail Sim ur mitt perspektiv är nog när "proffesional contents package" släpps, när det nu blir...

Så, nu går jag o duckar bakom nått...
__________________
/Mazz

www.banbyggarna.se ... ... ... www.nbvj.se

Senast redigerad av Mazz den 2007-10-11 klockan 09:38.
Mazz besöker inte forumet just nu   Svara med citat