Ämne: Presentation
Visa ett inlägg
Gammal 2010-09-17, 20:04   #2
Micke.L
Tidigare Traindriver94
 
Reg.datum: Aug 2007
Ort: Stockholm
Inlägg: 2 508
Skicka ett meddelande via MSN till Micke.L
Standard

Vill passa på att tacka alla er som bygger!

Tycker det är toppen att det finns så många som bygger saker till RW just nu! Mazz, KMW, Marcus, newS t.ex.

Speciellt tack vill jag rikta till newS som gjort ett mycket omfattande jobb med att ta fram en stor mängd signaler, skyltar samt lok och hytter till Rs/RW. Vi får inte heller glömma den extremt fina Kirunarutten han arbetar med nu. Han är inte ens svensk, men ändå lägger han ner så mycket tid på svenska saker. Det är grymt tycker jag.

Hope you understand what I wrote, Swen. To make a long story short, I'm very thankful for all the things you made/making to RW.

Sen har vi ju också KMW, som hjälpt Swen med script och sen har han ju gjort egna saker som vagnar och konverteringar. Sen vad jag har förstått så finns det en lång "to-do-list" som Anders jobbar med.

Mazz tuffar på med ett fantastiskt fint lok och lika fina vagnar, ska bli mycket trevligt att få ut dessa. Och Marcus kämpar på med sina diesellok, som också ska bli trevliga att få ut.

Jag önskar att jag kunde göra något också, men jag har helt enkelt inte fastnat för 3D-bygge även fast jag har försökt. Så jag håller mig till mitt ruttbygge.

Så ja, tack till alla er som försvenskar RW! (Hoppas man kan få se ett modernt motorvagnståg i framtiden också, typ X31/Regina )
__________________
Mina arbeten i Trainsimulator 2012:
Appleford - Slough Färdig
Bergslagsbanan V2.0 Färdig!
Bergslagsbanan V3.0 Under arbete!
Micke.L besöker inte forumet just nu   Svara med citat