Visa ett inlägg
Gammal 2017-03-17, 18:53   #1
Marcus Gustavsson
Tidigare v10
 
Reg.datum: Nov 2005
Ort: Halmstad
Inlägg: 2 513
Standard Nu är jag förbannad....

Mailade supporten hos DTG innan idag, med problemen jag upplever i TSW.
Först och främst så har jag problem med FPS:n, och det hjälps inte av att jag varken ändrar inställningar eller stänger ner några program i bakgrunden.
Och då är min dator ändå kraftfullare än deras rekommenderade krav..

Sedan har jag en massa problem som jag upplevde i betan, och rapporterade in. Som sedan ändå inte har åtgärdats.
Så nu har vi väntat en månad längre, på ett program som fungerar sämre än vad betan gjorde.

Men jag tänkte ju att det säkert kommer att leda till något bra att maila dom..
Men nej, så dum jag måste vara som tror att det hjälper att tillhandahålla information.

Det här är responsen jag fick..
"Hello,

We are sorry that you are experiencing these issues with framerate.

This is a known issue that we are looking at potentially improving in the future, however for now, please try lowering your in-game graphics settings.
It can be a case of trial and error; turning various settings off and on until you find the right balance for your computer.

If you would like to make sure your computer meets our Minimum System Requirements, please send us a DxDiag, following these instructions: https://dovetailgames.kayako.com/Kno...-dxdiag-report

Please let us know if you have any other queries.

Best wishes,

XXX
Dovetail Games Support"

Så det är inte ens säkert att dom kommer att åtgärda FPS problemen...
Vilket enligt mig känns som ett enormt steg bakåt, och ett svek gent emot kunderna.
Hade det inte varit för att jag redan har 4 timmar på spelet så hade jag krävt återköp hos Steam, för den här produkten är inte vad DTG utlovade.

Och har dom ändå inga planer på att åtgärda felen, så känns det lagom värt att vänta på att dom ska släppa något mer.
Marcus Gustavsson besöker inte forumet just nu  
Svara med citat