Visa ett inlägg
Gammal 2011-09-22, 19:36   #9
Hgv
Medlem
 
Reg.datum: Apr 2007
Inlägg: 792
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Mawkish Visa inlägg
Hoppas verkligen att du bestämmer dig för att släppa rutten för det ser fantastiskt bra ut! Tycker att du ska hålla fast vid din rutt själv och bygga vidare i lugn och ro när det blir någon timme över här eller där eftersom du bygger fantastiskt bra och har lokalkännedomen.
Jag får se hur jag gör. Det är bara det att "någon timme" lätt blir fyra timmar och då har man om man har tur hunnit med hundra meter spår! Bara idag har jag suttit nästan hela dagen och försökt få ett par aktiviteter att funka, men det är alltid nåt som strular, signaler, växlar, AI-tåg... och felsökningen tar en evighet (fast man lär sig av sina misstag under tiden förstås). Så om jag ska släppa rutten när den är "klar" så får ni nog vänta ett år eller två.

Lokalkännedom i all ära förresten, men mest hjälp har jag haft av Google Streetview och faktiskt Bing (!) Maps (flygbilderna där är tagna i vinkel så man ser rätt bra hur husen ser ut m.m.).

Till sist lite bilder från dagens aktivitet på sidospåren. Skrotvagnar ska lämnas och sedan ska ett tanktåg hämtas vid Shell.
Hgv besöker inte forumet just nu   Svara med citat