Visa ett inlägg
Gammal 2017-10-28, 13:56   #2082
ADDE
Medlem
 
Reg.datum: Feb 2012
Ort: Södermalm
Inlägg: 1 361
Skicka ett meddelande via MSN till ADDE Skicka ett meddelande via Skype™ till ADDE
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Hawk Visa inlägg
Bäste antagonist ADDE !

Fult att svära i forumet...
Tyder på bristande ordkunskap.

Jag håller mig som max till f*n, det ser inte lika illa ut som dom svordomarna som du spyr ut

Det är alltid du som svarar på mina inlägg som kanske inte är så väl genomtänkta.

Men eftersom aldrig någon annan vågar skriva sin ärliga mening, så får ju ingen veta något heller.
Man kan ju inte hela tiden sitta och va en "jasägare" och applådera


Till Markus
Nej jag är en robot med artificiell intelligens och robotrådgivning

Se så
INGA SURA MINER, det handlar ju bara om lek med ett spel.

Men det är bra synd att X2000 blå aldrig blev färdig, nu går det inte att använda als, när allt ljud i rutten försvinner.
Den grå versionen fungerar ju, men den är ju så himla ful.
Bristande ordkunskap? Det har nog bevisats motsatsen!

och om vi ska vara rumsrena så är f*n, med den skarpa kritik du för ut, illa nog! Dina inlägg är heller inte genomtänkta anser jag, och det har flera ganger skapat irritation hos flera medlemmar.

Jag var visst lite irreterad och satte somagt ner foten och markerar att sättet du kritiserar inte är okej, det marks!

Och utvecklarna vet mycket väl vart de befinner sig och vad so mbehöver förbättras. Feedback kan man alltid ge, doch ska det vara konstruktiv kritik och inte något som I stil med "Gott om tid", "Översittare" och "nonchalant", så om någon inte har tänkt igneom vad de skriver I sina inlägg så är det du, Hawk! och det är inte första gången. Och du ser ju vad som har skett på forumet efter att du har skrivit de inlägg du skrev!

Sedan ber jag om ursäkt o mjag skrev lite väl uselt, men när jag flippar ur och får nog så blir mina inlägg aldrig väl genomtänkta, dock ser jag att du missar poängen med mitt inlägg med budskapet att det är inte okej att skriva på det sättet du skriver, du får se over hur du förmedlar dina kritik, och inte tjata på utvecklare som Mazz eller Kungfisk! Dock vill jag att du tar tillbaka att kalla mig en antagonist, det tog jag väldigt illa upp!

O sluta vara sur o gnällig!

Mvh Andreas
Kreativ ruttbyggare!
__________________
Mvh SummerADDE

Alla mina projekt till Train Simulator Classic är nedlagda. Jag kommer härmed fokusera på att skapa rutter och innehåll till Train Sim World i fortsättningen.
ADDE besöker inte forumet just nu   Svara med citat