Ämne: Fotbolls-VM
Visa ett inlägg
Gammal 2006-05-25, 11:41   #11
knebert
Medlem

Reg.datum: Mar 2003
Skicka ett meddelande via MSN till knebert
Citat:
Ursprungligen postat av Erik Götborg
Absolut inget fel på det svenska lagt, stjärnor som Zlatan, Ljungberg och Larsson. Dessutom har vi ju bergen i backlinjen, Mellberg mfl. Dem kan gå långt.
Hej!

Jag kan bara hålla med....Sen hur långt de kan gå beror ju på deras inställning, form med mera. Jag tycker laget ser helt ok ut om man jämför med andra länders förutsättningar. Det finns ju ett gäng med spelare som skulle kunna göra fullkomlig succe i vilken klubb de än spelade. Sen gäller det ju för Lasse-Roland att få ihop dessa individer till en grupp som kan fungera tillsammans.
Får man bara det så kan det räcka hur långt som helst....

Sen vad tidningar och sådant skriver, det är ju journalistiken som är som den är...Titta bara på vårt kära 3 Kronor...De var ju totlat sågade jäms med fotknölarna innan VM började....Hur är det nu?
Sen att det finns spelare som tror på VM-guld visar ju bara på ett bra självförtroende och det är tvunget att ha om man skall gå långt i en turnering....

Som jag skrivit innan och tror så blir det samma succe som det blev 1994 (Bara det inte blir en massa skador och annat skit som ställer till det!!!) Det är ett minne som finns bevarat hos varje sann fotbollsälskare

MVH Kenneth