Citat:
Ursprungligen postat av Fredrik
Mitt svar var mer ett klargörande för Pierre och Kneberts svar som jag tyckte var lite onyanserade med lite väl överdrivna påståenden, därför dessa klargöranden.
Jag ville klargöra att LLJ (och att LLJ varit aktiv som användare långt före många här visste om) i Trainzvärlden är stor precis som inom (svenska) msts är LLJ en längtansfull addon som många suktar efter.
Jag har inga problem med varken ruttnamnet eller användarnamnet LLJ bara man är tydlig.
EOD för min del.
|
Tack för svaret, Fredrik!
Ville bara vara tydlig på att jag inte känner att ett användar-namn, på vilket forum det än är registrerat, i sak inte kan vara hinder för att namnge en rutt med samma namn, i synnerhet som man inte känner till det vid tidpunkten för namngivandet. Känner man till att det finns ett sådan, undvikar man nog det oxå av flera skäl. Finns ju ingen anledning att störa varandras verksamhet.
Det kan också höra till god ordning att om man känner sig okomfortabel med att en namnkollision föreligger, så snart som möjligt vidtalar berörda om att det inte känns bra. LLJ som rutt har som sagt varit känt sedan jag döpte rutten för 4 år sedan och det hade varit lättare att överväga ett namnbyte för kanske 2 år sen, vilket det knappast är idag.
Jag tror att vi sammanfattningsvis mycket väl kan leva med denna namnanknytning och kanske till och med göra nått bra av det. Vi har ju ändå gemensamma intressen, eller hur?
Jag har som sagt domänen
www.llj.se och jag har inga problem att där lägga till en förklaring för dom som råkat komma dit av misstag och vägleda dom till rätt ställe, bara jag vet vad jag ska skriva och länka.
På
www.llj.se är det då tänkt att så småningom berätta mer om rutten LLJ, nedladdningar av aktiviteter etc etc... LLJ som rutt är tänkt att leva många år och genom flera simulatorer, som det nu ser ut....