Visa ett inlägg
Gammal 2005-11-27, 16:51   #7
Håmacon
Medlem

Reg.datum: Mar 2005
Smile

Hej Fredrik (och alla andra)!

Jag uppskattar ditt inlägg och dina förklaringar till bakgrunden av graffitipolicyn. Jag visste ju inte mycket om bakgrunden och din förklaring gör det mycket enklare att nu förstå de ibland ganska hätska utfall jag stött på i tidigare inlägg och bilder.

Jag är som sagt ingen vän av skadegörelse överhuvudtaget, självklart vill jag heller inte skada ett forum som jag värdesätter högt. Det jag reagerade mest på var den allmänt fördömande tonen i inläggen. Kanske skulle det vara bra med vissa klarläggande om bakgrunden till olika ståndpunkter för nya forumsmedlemmar som rimligtvis inte kan vara tankeläsare.

Har naturligtvis läst igenom reglerna för forumet någon gång men kan inte på rak arm påminna mig att just detta fenomen belysts, men jag kan ju ha fel där.

Sen respekterar jag ju givetvis också att en skapare som kämpat med en fin modell, självklart inte vill att någon annan skall sabba den i ett senare skede. Det känns mycket bra att nu veta lite mer om bakgrunden och naturligtvis tänker jag inte medverka till fördärva till andra.

Som sagt, det känns bra att ha fått en god förklaring så man slipper undra över var och varför vissa gränser dragits. Även om man kanske inte riktigt tror att sanningen alltid bara har en sida...

Om det nu ändå skulle bli lite kludd någonstans på min bana för realismens skull, så kommer det i alla fall inte att bli på de fina svenska fordonen och objekten som jag värdesätter mycket högt i det fina skick som de är och som jag är tacksam för att ha tillgång till.

Men klottrarna kan ju slå till en natt när man minst anar det, så det blir kanske med en viss oro man startar spelet i fortsättningen...

Ha det bra alla!
Håkan
Håmacon besöker inte forumet just nu   Svara med citat