Citat:
Ursprungligen postat av magnus_y1
Hej!
Jo visst är det snyggar, men jag har ett lite större problem. Min dator kalar inte alltför avancerade och minneskrävande objekt. På T.ex KMJ sjunker fsp till runt 5 i städerna och eftersom det är jag som bygger, bygger jag utifrån min dators förutsättningar. men när jag skall bygga landskap mer på allvar kommer jag självklart att testa hur mycket nytt jag kan ta in och samtidigt få en aceptabel fsp nivå. Bu håller jag mest på och lär mig RE så om ruttten någonsin blir klar kanman ju spekulera i. Men jag tycker helt klart det är roligt att leka med Re, numera bygger jag mer än jag kör.
mvh Magnus
|
Rätta takter! Samma sak med mig, det är nog byggande som upptar den mesta tiden när man har tid för tåg-simmande... Hemladdade rutter kan ligga ett bra tag innan de blir installerade...
Minns när jag började med RE för ett bra tag sen... Försökte ett tag, men vi kom inte överens... Nä, RE är nog inget för mig...
Sen gick det några månader och jag kunde inte hålla mig... Nu, rackarns ska RE besegras... Ett värdefullt instrument för mig att besegra RE va den här guiden, kostar dock 20 dollaris, Michael Vones "Guide to route building":
http://www.trainsimulatorworld.com/catalog/b506.htm
Nu finns det ju väldigt mycket mer guider på länken som Pierre visade på, så man kommer mycke längre nu utan denna guide... Men, om man tycker att det kan vara värt pengarna, så är den mycket bra för att lära sig RE, absolut.