Lite uppdateringar:
Ny lastplats för Lnps sågtimmer med ProtoLars script och synlig produktkö. Under tiden som vagnarna lastas så gör loken sin runaround.
Även sågverket har fått nytt spår med ProtoLars för lossning av timmret. Produkthögen syns till vänster. Jag har gjort spåren väldigt "basic" utan någon plattform så man själv kan välja ev plattform, längd, eller rent av ha ett annat spår emellan som här.
Under tiden som lossning sker kör loken och ställer sig på ett sidospår. Fick göra så för använder man kommandot "Wait for" mer än 5 sec så lastar/lossar inte Protolars av nån anledning. Men det blir ju nästan trevligare såhär.
Ett till lastspår, denna med vanligt industriscript för lastning av STWs plank och en lastkaj. Även här visas kön visuellt till vänster. Planken skall sedan köras till min IKEA industri som ännu inte fått någon plats.
Trevligt att få användning för de fina TimberRail vagnarna
Vid gruvan händer märkliga saker! Här har chefens näsvisa dotter klätrat upp på dumpersen och vägrar komma ner! Hela personalen verkar vara inblandad i övertalningsförsöken. Samtidigt håller man visst på och svetsar på stegen...
Bergdala Ståls slogan är lite smått krystad
Tänkte lägga upp industrispåren sen på min hemsida om någon vill ha plus IKEA byggnaderna osv. Kom på att STWs produkter finns väl bara på skivan så inte så stor vits att ladda upp till DLS.
/MVH
Patrik
Min Trainz sida:
http://web.telia.com/~u41408022/