Visa ett inlägg
Gammal 2005-03-08, 12:07   #6
LokKalle
Medlem

Reg.datum: Nov 2002
Standard

Hej TuffTuff!!!

Kul att du besöker formet igen. Var ett tag sedan. Är imponerad av ljuset i dina färger på dina ellok. Vad har du för pfotoprogr.? Detaljer som ex. lamphus brukar gärna kleta ihop sig med själva korgen så man inte ser konturerna på lamphusen i vissa lägen i själva spelet. Beror förstårs lite på hur skuggan faller. Ser i alla fall mycket snyggt ut. Du har till och med fått med skugga från signalhornet ser jag.

Håller på att försöka snygga till mina Y7or. Få se när de blir färdiga. För nog göra om textureringen. Kan inte låta bli att måla mina delar efter hand som de växer fram vilket resulterar i många och ibland onödigt stora texturer. Vid provkörning så viker sig delar av texturen undan då Y7 befinnner sig på ett ställe där det finns många lok och vagnar. Eller kan det vara såå.....[:I]Har en son som tycker att vårt nya ADSL modem var det bästa som hänt. När jag provkörde Y7 så var det i gång med nedladdning av tung grafik samtidigt. Kan detta påverka spelet samtidigt eller berörs inte grafikkortet då man laddar ned program innehållande mycket grafik? Vet du eller någon annan något så nämn det gärna.

Hälsningar
Kalle

KAH
LokKalle besöker inte forumet just nu   Svara med citat