Visa ett inlägg
Gammal 2005-01-08, 19:57   #161
Joel
Medlem

Reg.datum: Feb 2002
Standard

Tack för det svaret DJ Clinton, skulle dock även vilja att Pierre utlåter sig om den här saken med destinationer och antal tågsätt.

Kom ihåg att jag gärna vill ha kommentarer både om tåget och logotypen, för det är erat tyckande och tänkande som jag förmodligen kommer att utgå ifrån.

Sedan tänkte jag lite på de prickar som sitter på tåget, men det är lite svårt att förklara, så jag använder mig av en bild som ni kan se nedan. Bilden visar A32:an i förenklad form, där jag med pilar markerat vart prickarna ungefär tar slut. Det övre tågsättet är så som spårvagnen ser ut nu, och då kan ni se att prickarna inte riktigt smälter in i varandra. Gör man däremot som på tågsättet under, så ser det kanske bättre ut när man tittar på hela tåget från sidan, då ser det ju däremot ut som om prickändarna smälter in i varandra. Det behöver ju dock egentligen inte se bättre ut, då det kanske känns mest naturligt att det ser lika dant ut på båda sidor. Det här är ju egentligen en småsak, men jag skulle ändå vilja höra vad ni tycker om det.

/ Joel
Joel besöker inte forumet just nu   Svara med citat