Visa ett inlägg
Gammal 2004-11-15, 03:45   #11
Pierre
Hedersmedlem

Reg.datum: Aug 2001
Standard

Rätt svar är: Ropsten

Jag bygger denna med Scale Rail, Tjalles stolpar m.m. Objekten kommer blir det man hittar, som passar in. Den kommer försöka återspegla Lidingöbanan av idag, då jag inte hittat så mycket matrial om norra banan. Så det blir dessa stationer/hållplatser:

Jag har en väldigt enkel karta som jag går efter. Den visar banans sträckning, vägar och vatten. Har också fått tag i hyggligt med bilder, men jag tar gärna emot spårplaner över stationerna/hållplatserna. Det kan vara enkla spårplaner, som ni gjort i t.ex. Paint. Märk ut åt vilket håll Ropsten ligger på dom bara.

På någon/några ställen är det dubbelspår. Jag vore tacksam, om jag skulle få hjälp med var dom sträckorna är!? Och hur långa dom är....

Var jättelänge sen jag åkte denna linje, men jag gillar den skarpt.

Angående Solberga Lokaltrafik, så ligger den nu på is. Kanske jag försöker göra nått mer med den senare? Det vet jag inte nu!? Jag kommer lägga upp en beta av den på train-sim.com, så ni kan testa den. Det är väldigt mycket att se på den, trots att den inte är klar! Betan kommer upp, så fort jag skrivit readme och packat rutten.

http://pirpen.cjb.net/
Pierre besöker inte forumet just nu   Svara med citat