Visa ett inlägg
Gammal 2004-08-14, 16:36   #7
niofem
Guest

Standard

Citat:
quote:Tidigare skrev Janne

Citat:
quote:Tidigare skrev Pson
Sen trodde jag att man hade rätt att uttrycka sin åsikt, Pussgurkan och Janne, men det är ju som vanligt - så att säga. Säger man ett litet pip kommer hela tuffa "vuxen-armen" och visar vem som bestämmer.
Det är oundvilkigt, du blir också vuxen en dag, och tuff också kanske. Du kan börja snickra på en egen armé redan nu.

Janne
Admin Svenska 3D-Tåg
Regler
Och jag som trodde att yttrandefriheten gäller alla inklusive barn och ungdomar. Men det är klart, har någon fel åsikter är det ju lika bra att den "vuxna armen" (tack Pson, för uttrycket! ) ingriper snabbt som ögat och tystar ner likt värsta kommunistdiktaturen. Det är väl det som kallas uppfostran?

Ironi åsido och åter till ämnet, reklambannerna stör inte mig personligen och så länge reklamen inte blir mer omfattande med pop-uper eller liknande så får de gott vara kvar. Kanske ett bannerutbyte vore något också för att locka fler hit till e-buzz? Tycker inte att det kommer så särskilt många nya hit, för bara något år sedan var det en hel annan omsättning på folk har jag för mig.

/ Lukas Nilson

www.s-klass.cjb.net
  Svara med citat