View Single Post
Old 07-13-2004, 11:40 AM   #2
Mark
Medlem
 
Join Date: Sep 2002
Location: Netherlands
Posts: 99
Default

Hej,

Jag lyckats att installera msi-filen (bara klicka på högre knappen varje gång), och det kommer en popup med fråga om fullscreen och resolutionen vid uppstartning, men jag har tyvärr inte lyckats att få igång programmet just nu. Jag fortsätter att försöka...

Mvh
Mark
Mark besöker inte forumet just nu   Reply With Quote