Visa ett inlägg
Gammal 2004-06-13, 23:32   #37
knebert
Medlem

Reg.datum: Mar 2003
Skicka ett meddelande via MSN till knebert
Standard

Hej!

Då får jag be om ursäkt om jag missuppfattade dej. Men enligt texten så uppfatta jag det som om du ville att man skulle köpa skivan. Kanske jag hade gjort det om jag hade haft programmet, men kanske ändå inte....
För det första: Så har jag inte pengar till det. Det kostar mej för mycket....När jag handlar spel med mera så får jag kolla vilka butiker som är billigast....Jag har bara A kassa och dessutom familj och hus så mina pengar får gå till annat....
För det andra: Om jag nu hade köpt det, hade det funkat perfekt på min dator??? Det vete tusan det, för jag har köpt andra paket till bla MSTS som ej har funkat till 100%. Har försökt lämna tillbaka dessa prylar men fått nobben. Har då kontaktat utgivaren och fått nobben där ochså...Så där blev man blåst på de pengarna...Visserligen kostade det bara 129:- men det är mycket pengar för mej, det kunde blivit ett biobesök för mej och min son istället....Men min son tyckte att det kunde vara roligare med lite nya grejor att tuffa omkring med men tji fick han....Nu har jag ej detta kvar utan har skänkt bort det av välgörenhet till en som tyckte det var roligt att testa skiten....
Därför är jag mycket skeptisk till att betala för något utan att kunna prova det och om det inte fungerar kunna utnyttja att lämna tillbaka grejorna...
Om jag betalar för en rutt (payware) har jag då denna garanti???? Det är frågan jag ställer mej?????

MVH Kenneth
knebert besöker inte forumet just nu   Svara med citat