Citat:
quote:Tidigare skrev Fredrik
UK-Trainsims målgrupp med deras betaltjänst är kanske inte de som sitter på modem utan de som vill kunna köra snabbare och som har tillgång till bredband. Jag vet ju själv ju segt det kan gå från t.ex Auran om man inte har firstclass. Om jag nu har bredband och vill kunna tanka snabbt ja då vet jag att jag kan göra det men jag vet att ingen kan erbjuda en sådan gratistjänst utan man betalar för det.
Samma sak kommer inträffa om svensk tågsimcommunity blir för stort (populärt) då funkar det inte att ha välgörenhet från Christians företag utan vi måste lösa bandbredsdelen på något sätt. Ett sätt vi löst det på är genom den CD STW givit ut. Med denna CD slipper man tanka ner allt och man får dessutom några objekt som inte kommer släppas fria (vilket resterande del av CD kommer göras framöver) vilket ses som ett tack till de som är lojala och köper CDn, de ska få något som övriga inte får, det är vårat sätt att säga tack.
|
Hej!
Varför skall jag köpa en skiva till Trainz när jag inte ens äger originalet???? Det fattar jag inte....Och speciellt inte till det priset....
Men en sak kan jag faktiskt hålla med om som är bra, och det är om maqn betalar att man kan få extragrejor med....
MVH Kenneth