Visa ett inlägg
Gammal 2003-12-02, 20:20   #1
emges
Senior Member

Reg.datum: Aug 2001
Standard Månadens bild!

Jag tänkte vi skulle börja med att ha en månadens bild på framsidan på e-buzz. Pierre har nu första bilden fram till närmare jul. Då tänkte jag vi kan ha en riktigt stämningsfull järnvägsbild från någonstans i Sverige.

Vi får ha en uppsamlingstid då bidragen kan postas i den här tråden, sen gör vi en poll av oss medlemmar på alla eller delar av bidragen. Vi får se hur mycket det blir, jag misstänker att man inte kan ha fler än 10 i en omröstning.

Bidrag fram till den 15:e alltså och sen kommer omröstningen.

Lite saker att tänka på:

* Bilden måste ha tydlig järnvägsanknytning. Däremot är det fritt då det gäller på vad inom det.

* Du måste ha tagit bilden själv men det behöver inte vara nu utan kan vara tidigare. Ha gärna med var och när den är tagen.

* Storleken på framsidan blir 400x300 med S3DT:s logo men man kan visa en större om man klickar på den exempelvis och då utan logo. Försök dock hålla nere storleken här i tråden. Filstorleken måste vara under 100 kb som vanligt.

* Fotografen har naturligtvis copyright på bilden. Det är bara ett lån av e-buzz under en månad. Det kommer stå namn nederst på bilden samt troligtvis även beskrivning om var och när den är tagen.

Vad tror ni? Det är säkerligen något jag glömt men det får vi ta efterhand.

/Mats
emges besöker inte forumet just nu