Visa ett inlägg
Gammal 2004-02-04, 00:54   #27
Rc1166
Niträknare & STW-member

Reg.datum: Aug 2001
Standard

Jag är rädd att jag håller med Janne här.
Min "gissning" från början var att dom körde de stora FULA tågen ut ur spelet till vänster och dom löjligt små tågen ut till höger och lämnade mittplanen till STW och andra europeiska kreatörer. I och för sig skulle vissa banor i Oz kuna vara med.
Jag vill inte försöka beskriva i text de skratt jag fick från Auran, men när dom skrattat färdigt så var kommentaren "det var ju en annan idé", det konstiga var ju att jag tydde de första skratten som om jag var på rätt väg.

Innan vi kom in på detta så var det från Auran en eloge till STW och NordicSoftsales.

Det är ingen där som kan något nordiskt språk men dom ville att jag skulle framföra ett tack till STW och alla andra i norden som gjort saker till Trainz och jag tror att det varma välkommnande Henk fick i somras när han var här och visade en tidig version av TRS i SJK lokalen i Sumpan spelar in lite grand.
Jag sitter och funderar på ett mail till Bill Gates, om han kan komma och göra något liknade nästa sommar i Sverige för att ge MSTS en lika chans.

Kenny

Rc1166 besöker inte forumet just nu