Visa ett inlägg
Gammal 2004-02-03, 14:58   #3
Olaf Lindström
Moderator

Reg.datum: Dec 2002
Standard

Hej!

Som 3d-byggare ol-design så tycker jag att man bör ge credit åt dem som anser det nödvändigt!

Även om jag nu själv strävar för att man ska slippa ha långa långa listor med credits, därav så är alla objekt fria att användas. Det enda du behöver göra är att sätta ut dem och sedan släppa rutten!

Strukturen för hur man ska zippa är enligt mig(förhoppningsvis fler!) bäst när man får allt automatiskt i rätt plats genom att "exrahera" allt i ruttmappen!?[][8D]

Angående bild så borde det finnas bilder med i zipparna så man vet om man vill ha objektet(eller om det inte motsvarade ens förväntningar!) utan att behöva riskera att något händer med ens rutt...[B)]

Detta är mina synpunkter och jag förstår(jaja, det låter bäst om jag skriver så!) era synpunkter angående copyright...

PS. Att ge credit är bra men att folk skriver att man ABSOLUT inte får använda objekten utan speciella tillstånd tycker jag personligen är rent löjligt. Då kan de lika gärna ha sina objekt själva och maila till dem som "får" använda dem![xx(][}][:X]

Olaf "olis" Lindström
www.msts-akuten.com - värt ett besök, om du har lust att lära dig nåt om msts...
Olaf Lindström besöker inte forumet just nu