I det inlägg jag skrev, som Janne blev så himmlans upprörd över, sa jag att jag håller med STW till viss del... Och denna vissa delen är just den om rätten till sina egna verk och att andra inte ska få sno detta hur som helst.
Jag sa aldrig om jag håller med LAn eller hans åsikter! Det enda jag försökte säga var att inte svartmåla NÅGON, inte ens LAn för de förslag eller ideér han kommer med. Utveckla dem istället för att komma med beskyllningar och påståenden om både det ena och det andra
Men nu var det jag som istället illa kvickt fick skäll för att ha en "viss" åsikt!!! För mallorca Janne... du borde veta bättre. Sådana påståenden leder bara till oändliga diskussioner där ena parten i ett på modernt svensk manér aldrig får chansen att förklara sig på lika villkor!!!!!!!
Jag uttrycker sällan eller aldrig mina verkliga åsikter, för jag vet vad det betyder att bli stämplad för att ha en viss åsikt i ett "fördomsfritt demokratiskt öppet samhälle" som Sverige[B)]
Men det här är internet och jag tar det inte på så stort allvar så för mig kvittar det om jag finns kvar här eller ej
Men jag avskyr allt tjafs här...
Kvarne och andra... det är lungt, jag finns ju kvar på Aurans forum och om jag försvinner härifrån behöver inte betyda att jag slutar helt att bygga. Starta inte någon kampanj mot STW bara, de har inte gjort något fel
|