Visa ett inlägg
Gammal 2003-11-01, 11:36   #8
Janne
STW-member

Reg.datum: Aug 2001
Skicka ett meddelande via Yahoo till Janne
Standard

Ja du Kvarne, det var hårda ord du tar i din mun och nu piskas det upp en hatstämning mot STW - med Kvarne som tapper härförare. Samma STW som tålmodigt lägger ner större delen av sin fritid på att ge tilläggsmaterial till dig Kvarne är nu inte ens vatten värt.

Om du nu tycker det är ok att stjäla från andra så får det stå för dig. STW kommer framgent att envist hävda rätten till sitt material och rätten att bestämma över det. På samma sätt som du hävdar rätten till din skivsamling eller andra ting du anser vara dina.

Nu vill jag att du Kvarne i detalj redogör för vad STW har ställt till med för skada. Kan du inte det ber jag dig vara tyst. Det finns inget mervärde i att slunga beskyllningar mot ensklilda individer och du ser ingen från STW göra så heller. Björns kommentar fick en frän kritik som jag tycker kommentaren gjorde sig förtjänt av. Men, och detta är viktigt Kvarne, jag angrep inte Björn som person. Och det kanske du skulle kunna ta dig en funderare över - och även Björn. Kan vi inte skilja på sak och person blir det väldigt svårt att överhuvudtaget föra en nyanserad debatt.

Janne
Admin Svenska 3D-Tåg
Regler
Janne besöker inte forumet just nu