Visa ett inlägg
Gammal 2003-10-30, 08:44   #5
Erich
Medlem

Reg.datum: Oct 2002
Skicka ett meddelande via ICQ till Erich Skicka ett meddelande via AIM till Erich Skicka ett meddelande via MSN till Erich Skicka ett meddelande via Yahoo till Erich Skicka ett meddelande via Skype™ till Erich
Standard

Hej med jer
Selvfølgelig er det svært at lave en rute så den ligner den virkelige rute 100%. Det er faktisk næsten umuligt. MEN man kan kun gøre sit bedste. Mange af disse selvbestaltede "rutekontollanter" der har travlt med at kritisere en rute tror faktisk at en ny ryte er noget man bare lige "ryster ud af ærmerne". Sådan er det jo slet ikke, der ligger altid et stort reseacharbejde i de ruter man forsøger at lave som virkelighedens rute. Vi er så heldige i Danmark, vi har et firma der hedder Kampsax ( www.kortal.dk ), og de har på deres hjemmeside luftfotos af HELE Danmark, så det hjælper.
Mit råd til jer vil være gå bare igang at bygge en realistisk rute, få fat i to eller tre GODE betatestere, og blæs så på hvad andre siger, i gør jo tingene så godt som i kan. Er folk utilfredse kan de jo bare lade være med at køre ruten. Og til dem der har travlt med at krititsere en rute til døde vil jeg sige: Kritik er godt, men det forpligtiger. Send billeder eller meget præcise oplysninger til den der bygger ruten, ellers er rutebyggeren jo fortabt. Og glem heller ikke at det ikke alle rutebyggere der selv kan designer deres objekter til en rute. Som rutebygger er man meget ofte nødt til at gå på kompromis med de ting som man har at arbejde med kontra det virkelige.
Men nok om alt det. Jeg håber at der er nogen som vil gå igang med en Sydsvensk rute. []

Hälsninger til alla
Erich F.
Routebuilder
erich.falensteen@mail.tele.dk
Erich besöker inte forumet just nu