Thread: En gmax-fråga
View Single Post
Old 10-05-2003, 11:18 AM   #9
MatsH
Månadens bild - Mars 2005
 
Join Date: Feb 2002
Location: Leksand
Posts: 1,177
Default

Hej Tufftuff!
Tackar. Det var till stor hjälp. Vet du vilken diameter det brukar var på hjulen också? Det jag har är några ritningar från gamla Allt om Hobby, men det finns inga mått på hjulen på någon av dom. Jag har chansat på 0,9m - 1,0m , men det skulle vara kul att ha det lite mer exakt.

mvh ... Mats
MatsH besöker inte forumet just nu