Har quotat det jag svarat på inte hela inlägget, hoppas ni förstår quotningen
Citat:
quote:Kvarne Skrev
Folk på detta forum beter sig extremt omoget här. Detta forum har fallit tillbaka från att ha varit ett mycket bra forum till ett forum för dagisbarn och sandlådan.
|
Alla forum har mer eller mindre några styckna som inte kan föra normala diskussioner, duskutera kan alla göra, men att göra det på ett sätt och få fram sitt budskap, utan att kliva den andre på fingrarna är det inte många i detta forum som klarar...
Vem är det som bedömer om nåt är omoget ? alla har olika värderingar och trösklar för vad som är och inte är.
Citat:
Folk som provocerar, skriver rena j-la skitinläggen och beter sig som om de fastnat på dagisnivån. Här blir man tydligen påhoppad om man skriver något som inte uppskattas.
|
Samma här, provocerande inlägg hör naturligtvis inte hemma på ett forum, det finns många aspekter på vad som är provocerande och hur personer tolkar det.
Du själv kan ibland kliva vem som helst på fingrarna, men när någon närmar sig dina fingrar så skriker du rakt ut. Det är min uppfattning.
Citat:
Ta min tråd angående att bevara H25 1191. Den har totalt spårat ur på grund av att nivån här inte är särskilt mogen.
Om man inte gillar att man bevarar en buss så SKRIV FÖR I HÄRJEDALEN inte i tråden! Ignorera den. Fatta!
|
Nu tycker jag du säger emot dig själv.
Ska inte folk få fråga och tycka, om att en 16-åring ska samla in 80.000:- ? Det är en rätt stor sak, och med rätt arrangemang och kontakter är det möjligt, helt klart.
Men varför ska bl.a jag inte få skriva i den tråden, jag frågade i mitt senaste inlägg en helt normal fråga, och flera med mig i denna tråd har berört ämnet.
Vi ska inte få skriva där för vi är frågande eller har synpunkter ?
Men för dig är det fritt fram att skriva vad som helst överallt utan att nån ska säga nåt ? Detsamma gäller väl dig, gillar du inte att pson skriver "inte klippt och klistrat" när han retuscherat en bild, skriv inte i tråden då ?!
Citat:
Jag skapade en exakt likadan tråd(H25 1191) på Swetramway-forumet och på Buss-snack, där har jag inte alls fått samma svar som jag fått här. Här har jag bara möts av skit, det har jag inte gjort där.
Ingen tycker det är något med att en 16åring vill bevara/få in pengar till en buss.
|
Har nyss tillbringat 10 minuter där och kollat runt lite på vad för inlägg som görs, och framförallt vad du har skrivit, för att kunna se vad som du gör annorlunda där, mot för här.
Det jag finner är att du har större osäkerhet där, du kliver INGEN på fingrarna, utan du har åsikter som alla andra. Och dom har sina.
Här på MSTS blir det lite mycket, och du sätter upp dig själv på en pedistal du väldigt väldigt lätt kan ramla ner ifrån, och det är ingen annan än du själv som slår dig.
Vad jag menar är att du är för säker på din sak, och betecknar dig själv som sakkunnig.
[quote]quote:
Kvarne Skrev
Sedan ser jag också allvarligt på att Admin inte kan se när en medlem skriver något för att provocera/med ironi och att Admin inte reagerar så snabbt när ett inlägg som postats inte tillför tråden något.
<hr height="1