View Single Post
Old 03-11-2003, 12:45 PM   #1
purre57
Junior Member
 
Join Date: Dec 2001
Location: , , Sweden.
Posts: 7
Default T46 [Någon som vill bygga den?]

Någon som är sugen på att bygga ett T46 ?

T46: Co'Co'
löb: 18,640 m
sth: 100 km/h
P: 1x1235 kW

/Purre







Edited by - Rogge on 11 March 2003 13:12:50
purre57 besöker inte forumet just nu