Thread
:
T46 [Någon som vill bygga den?]
View Single Post
03-11-2003, 12:45 PM
#
1
purre57
Junior Member
Join Date: Dec 2001
Location: , , Sweden.
Posts: 7
T46 [Någon som vill bygga den?]
Någon som är sugen på att bygga ett T46 ?
T46: Co'Co'
löb: 18,640 m
sth: 100 km/h
P: 1x1235 kW
/Purre
Edited by - Rogge on 11 March 2003 13:12:50
purre57
View Public Profile
Send a private message to purre57
Visit purre57's homepage!
Find More Posts by purre57