Vem var det som sa MSTS först i denna tråd????? Var det jag, Hawk eller Pson? Säger man det dessutom på ett visst sätt, så får man räkna med kommentarer!
Och om nån frågar om tåget/objektet kommer byggas till MSTS också, är det så hemskt? Du/ni borde väl vara stolt då, det betyder ju att vi (som kör MSTS) tycker det är jättesnyggt och att vi också vill leka med det.
I stället för att svara rent ut nej, så kommer det nån spydig kommentar typ: Att ni får väl köra Trainz istället.... Ja, hur f.. tror ni man reagerar då?
Sen har jag (vad jag vet?) aldrig sagt att den som bygger till Trainz, ska bygga till MSTS. Däremot kunde ni vara såpass hyggliga att ni kunde lämna t.ex. Gmax-filerna till någon som kan göra en bra MSTS-modell av dom. Eller "känns" det inte bra att samma modell finns både till Trainz och MSTS?
Om ni inte vill det ska käftas om konverteringar, så tycker jag det är mycket dumt att själva starta det hela. Och om nån frågar om det ni fruktar (konvertering) så mycket, svara den personen utan spydiga komentarer!
Samma sak som att reta upp nån till bristningsgränsen och sen tro att han kommer lugna ner sig automatiskt (utan att man får en smäll!)????? Retar man någon så är det ju ganska stor chans att nävarna kommer flygande till slut!
http://pirpen.cjb.net/
Edited by - Pierre on 03 March 2003 09:34:18