Det händer inget med rutten för tillfället. Får se om motivationen stiger snart för att bygga vidare.
TSW är ju svårt att sia om. Jag tror tyvärr att när man väntar sig mer och mer detaljer på både tåg och landskap så blir det svårare att få till svenskt innehåll så det räcker för att skapa en svensk miljö. Det ska ju till signaler, skyltar, spår, kontaktledningsobjekt, perronger, vägar, hus. Det tog ju flera år innan vi hade den mängd svenska objekt till RW som behövs för att det ska vara någon poäng med att bygga en svensk bana. Och än idag har vi inte speciellt många svenska lok och tåg att välja på... För mig påverkar det också motivationen för att bygga rutter. Om det inte finns bra tåg att köra med när rutten är klar, varför ska man då bygga?
Jag kan absolut tänka mig att släppa rutten i ett halvfärdigt skick men jag vill helst blir klar med några fler sträckor först. Kanske till Mullsjö och runt Stockholm till Solna och Älvsjö. Men vi får se... snart är det ju sommar och då brukar det inte bli mycket gjort.